Hırvatlar'ı yenen Yıldız Kızlarımız çeyrek finalde
Avrupa Yıldız Kızlar Basketbol Şampiyonası'nda Türkiye, E Grubu'ndaki üçüncü maçta Hırvatistan'ı 61-52 yenerek, ikinci turu tamamladı
Macaristan'ın Debrecen kentinde süren şampiyonada milliler, ilk periyodu 13-9 önde bitirmesine karşın devreyi 21-19 Hırvatistan önde tamamladı. Üçüncü çeyreği 33-33 berabere geçilen karşılaşmayı Türkiye 61-52 kazandı.
Müsabakada Hırvatistan'dan Josipa Silov 24 sayılık performansıyla maçın en skorer ismi oldu. Türk Milli Takımı'ndan ise Şelale Kepenç, kaydettiği 16 sayıyla takımının galibiyetinde başrol oynadı.
İkinci Tur E Grubu'nu bu galibiyetle dördüncü sırada tamamlayan ve çeyrek finale kalan Türkiye, yarın Türkiye saatiyle 17:00'da Çek Cumhuriyeti ile karşılaşacak.

Kaynak: tbf
İlgili Haberler
Ümit Kız Milliler Belçika'yı mağlup etti
U20 Ümit Kız Milli Takımı Slovenya'ya kaybetti
16 Yaş Altı Kız Milli Takımı Bulgaristan'ı yendi
18 Yaş Altı Kız Milli Takımı Letonya?ya farklı kaybetti
TBF'den Zeynep Gül Ene'ye teşekkür
18 Yaş Altı Kız Milli Takımı Macaristan'ı yendi
20 Yaş Altı Kız Milli Takımı Fransa'ya kaybetti
Yorumlar (0)