Haluk Yıldırım:''Türkiye'nin yine adını başarılarla dünyaya duyuracağız''
2017 FIBA Avrupa Şampiyonası?nın grup ve final turunun Türkiye?de oynanmasına karar verildikten sonra A Milli Erkek Basketbol Takımı Menajeri Haluk Yıldırım açıklamalarda bulundu.
Daha önce Türkiye?de düzenlenen uluslararası organizasyonların başarısına dikkat çeken Yıldırım; ?Türkiye, yine üst düzey bir organizasyona ev sahipliği yapacak. Daha önceki şampiyonalarda da olduğu gibi bu şampiyonada da hem saha hem de organizasyon boyutunda alnımızın akıyla çıkacağız. A Milli takımımıza yeni bir jenerasyon adapte olmaya çalışıyor. Genç, yetenekli ve dinamik oyuncu kadromuzla en iyi sonuçları almak için sahada olacağız. Evimizdeki grup maçlarında taraftarımızla bir olup parkeden mutlu olarak ayrılacağımıza ve adımızı finale kadar yazdıracağımıza hiç şüphem yok. Çünkü kadromuzda bulanan tecrübeli ve genç isimler bu inancı bana sağlıyor. Ayrıca şampiyonanın Türkiye'de yapılması için yoğun çaba harcayan TBF Onursal Başkanımız Turgay Demirel, Başkanımız Harun Erdenay, TBF CEO?su Hidayet Türkoğlu'na da teşekkür ederim. Türkiye'nin yine adını başarılarla dünyaya duyuracağı bir şampiyona bizleri beklemekte.? şeklinde konuştu.
İlgili Haberler
3x3 Kadın ve Erkek Milli Takımları veda etti
2. Kademe Antrenör Kursu İstanbul’da gerçekleştirildi
3x3 U23 Erkek Milli Takımı beşinci, Kadın Milli Takımı 4. bitirdi
Pekin, FIBA Kıtalararası Kupa’ya 2028’e kadar ev sahipliği yapacak
FIBA, Olimpik Dünya Kütüphanesi Ağı’na katılan ilk Uluslararası Federa...
Serhat Güneş'i kaybettik
Alperen Şengün: Daha fazla genci NBA'de görebilmek en büyük hayallerim...
Yorumlar (0)