George Dikeoulakos:''Üstümüzdeki stresi iyi yönetmemiz lazımdı.''
Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı Başantrenörü George Dikeoulakos, Nadezhda Orenburg karşısında alınan mağlubiyeti kötü hücum performansına bağladı.
Maç sonrası düzenlenen basın toplantısında değerlendirmelerde bulunan George Dikeoulakos, şu ifadeleri kullandı:
"Ev sahibi takımdık ve üstümüzdeki stresi iyi yönetmemiz lazımdı. Bunu başaramadık. Fenerbahçe 5 yıldır üst üste Final Four'da oynuyor ama rotasyondaki oyuncularımın ilk Final Four maçıydı ve stresi yenemediler. Hücumda iyi pozisyonlar bulduk ama boş atışları değerlendiremedik. Nadezhda bizim top kayıplarımızdan 27 sayı buldu. Konuk takımda 5 oyuncu çift hanelere ulaştı. Bu onları galibiyete taşıdı. Pazar günü kazanıp, taraftarlarımıza armağan etmek istiyoruz. İyi bir sezon geçiriyoruz ama bugün kazanamadık. Maçı kaybetmemizdeki en büyük etken kötü hücum performansımızdı. Son çeyrekteki performansımız bize yetmedi."
İlgili Haberler
Kadınlar EuroLeague’de rekorlarla dolu sezon
Kadınlar Euroleague'de Şampiyon Fenerbahçe
Euroleague'de şampiyon Fenerbahçe
FIBA'dan Türk bayrağı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe ve ÇBK Mersin Euroleague finalinde
ÇBK Mersin Final-Four'da
ÇBK Mersin son maça bıraktı
Yorumlar (0)