Genç Millilerimiz Slovakya'ya gitti
29 Temmuz - 6 Ağustos tarihleri arasında düzenlenen Avrupa Şampiyonası'nda mücadele edecek olan Genç Erkek Milli Takım, bu sabah şampiyonanın düzenleneceği Slovakya'nın Piestany kentine gitti.
Baş Antrenör Serkan Erdoğan yönetimindeki milliler, 23 kişilik kafileyle bu sabah THY'nin TK1883 sefer sayılı İstanbul-Viyana seferiyle önce Avusturya'ya, oradan da kara yoluyla Slovakya'ya geçti.
İlgili Haberler
Yıldız Erkek Milliler'den 2 uzatmalı galibiyet
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Slovenya'ya gitti
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Yunanistan'a kaybetti
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı, Romanya'yı farklı geçti
U17 Erkek Milli Takımı Çanakkale kampı başladı
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı açıklandı
16 Yaş Altı Erkek Milli Takımı şampiyon
Yorumlar (0)