Genç Milliler Fransa'ya kaybetti
Avrupa 18 Yaş Altı Erkekler Basketbol Şampiyonası'nda,Genç Milli Takımı ikinci maçında Fransa'ya 78-67 mağlup oldu.
Letonya'nın Ventspils kentinde oynanan maça istediği tempoda başlayamayan millilerimiz, ilk periyodu 13 sayı farkla (21-8) geride kapadı. Mücadelenin ikinci çeyreğinde hücumda daha etkili olan milli takımımız, farkı eritemedi ve soyunma odasına 41-28 geride gitti. Karşılaşmanın 3. periyodu sonunda farkın 21 sayıya (60-39) çıkmasına engel olamayan Ay-yıldızlılar, rakibine 78-67 yenildi.
İlgili Haberler
Yıldız Erkek Milliler'den 2 uzatmalı galibiyet
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Slovenya'ya gitti
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Yunanistan'a kaybetti
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı, Romanya'yı farklı geçti
U17 Erkek Milli Takımı Çanakkale kampı başladı
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı açıklandı
16 Yaş Altı Erkek Milli Takımı şampiyon
Yorumlar (0)