Genç Kızlarımız yine kaybetti
Genç Kızlar Avrupa Basketbol Şampiyonası'nda A Grubu'nu son sırada tamamlayan Genç Milli Takım, ilk turda gruplarını son sırada tamamlayan takımların yer aldığı G Grubu'ndaki ilk maçında İsveç'e 63-60 yenildi.
Portekiz'de gerçekleştirilen organizasyonda milliler, ilk periyodu 13-10 önde geçti. Ancak ikinci periyotta üstünlüğü ele geçiren İsveç, devreyi 35-31 önde kapadı. Son periyoda da 47-44 önde giren İsveç, karşılaşmadan da 63-60 galip ayrıldı.
Türkiye, böylece şampiyonada oynadığı 4 maçta da galibiyet alamadı.
Genç milli takım, G Grubu'ndaki ikinci maçında yarın saat 16.00'da Polonya ile karşılaşacak.

Kaynak: tbf
İlgili Haberler
Ümit Kız Milliler Belçika'yı mağlup etti
U20 Ümit Kız Milli Takımı Slovenya'ya kaybetti
16 Yaş Altı Kız Milli Takımı Bulgaristan'ı yendi
18 Yaş Altı Kız Milli Takımı Letonya?ya farklı kaybetti
TBF'den Zeynep Gül Ene'ye teşekkür
18 Yaş Altı Kız Milli Takımı Macaristan'ı yendi
20 Yaş Altı Kız Milli Takımı Fransa'ya kaybetti
Yorumlar (0)