Genç Erkek Milli Takımımız Japonya'yı yendi
Albert Schweitzer Turnuvası?nda Genç Erkek Milli Takımı, ilk maçında Japonya?yı 73-67?lik skorla mağlup etti.
A Grubu?nda bulunan Ay Yıldızlılarımız, turnuvadaki ikinci maçında 1 Nisan Pazar günü TSİ 18:15?te Arjantin ile karşılaşacak. Japonya karşısında mücadelenin ilk yarısını da Genç Erkek Milli Takımımız, 35-31 önde tamamladı. Millilerimizde Alperen Demir 19 sayı- 10 ribauntla double double rakamlarına ulaşırken, Adem Batrak 11 sayı- 6 ribaunt- 2 asist ve Emir Kabaca da 8 sayı- 8 ribauntla mücadeleyi noktaladı.
İlgili Haberler
Yıldız Erkek Milliler'den 2 uzatmalı galibiyet
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Slovenya'ya gitti
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Yunanistan'a kaybetti
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı, Romanya'yı farklı geçti
U17 Erkek Milli Takımı Çanakkale kampı başladı
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı açıklandı
16 Yaş Altı Erkek Milli Takımı şampiyon
Yorumlar (0)