Galatasaray'ı geçen Beşiktaş yarı finalde
beşiktaş-galatasaray
Basketbol Süper Ligi Play-Off çeyrek final serisi üçüncü maçında Beşiktaş GAİN konuk ettiği Galatasaray MCT Technic'i 71-68 yenerek seriyi 2-1 kazandı ve yarı finale yükseldi. Beşiktaş yarı final serisinde Bahçeşehir Koleji ile karşı karşıya gelecek.
Karşılıklı basketlerle başlayan derbide ritmini yakalayan Beşiktaş GAİN, birinci çeyreği 25-17 önde tamamladı. İki takımın da top kayıpları yaptığı ikinci çeyrekte farkın kapanmasına izin vermeyen siyah-beyazlılar, Galatasaray MCT Technic karşısında soyunma odasına 39-32 üstün gitti. Üçüncü çeyreğin son bölümünde Morgan ile sayılar bulan Beşiktaş, final periyoduna 58-55 önde girdi. Son periyodun ilk bölümünde iki takım da üst üste hücumlarda başarısız oldu. Galatasaray'da Robinson'ın sayılarına Morgan ve Lemar ile karşılık veren Beşiktaş, son 3 dakikaya 64-62 önde girdi. White ile çizgiden, McCollum ile de orta mesafeden skor üreten sarı-kırmızılı takım, bitime 2 dakika 8 saniye kala 65-64 öne geçti. Siyah-beyazlılar, Lemar ile peş peşe bulduğu basketlerle bitime 1 dakika 18 saniye kala üstünlüğü 68-65 olarak lehine çevirdi. Son anlarda arka arkaya hücumlardan sayı çıkartamayan rakibi karşısında skor üstünlüğünü koruyan Beşiktaş, Galatasaray'ı 71-68 mağlup ederek yarı finale çıktı.
İlgili Haberler
Alex Perez Bordo Basketbol'da
Beşiktaş-Bahçeşehir serisinde son randevu
Pozzecco'nun Galatasaray taraftarından tek bir ricası var
Ante Zizic ameliyat oldu
Barac: Beşiktaş'ın fiziksel oyunuyla başa çıkamadık
Alimpijevic: Bir sonraki maçta Akalar'ı dolu görmek istiyorum
Beşiktaş pes etmedi seriyi son maça taşıdı
Yorumlar (0)