Galatasaray'a yine ceza...
Euroleague Disiplin Kurulu, Alba Berlin maçında yaşanan olaylar nedeniyle Galatasaray Liv Hospital'a 1 maç seyircisiz oynama cezası verdi.
Kuruldan yapılan açıklamada, taraftarların neden olduğu olaylardan dolayı Galatasaray'ın bir sonraki maçını seyircisiz oynayacağı belirtildi. Barcelona maçını kapalı kapılar ardında oynayacak olan sarı kırmızılı kulübe 30 bin euro para cezası da verildi.
Bu arada, daha önce birkaç kez taraftar olayları nedeniyle ceza alan Galatasaray hakkında alınan karara özel bir önem verildiğinin altı çizildi.
Ev sahibi Alba Berlin'e de, olayları önlemede yetersiz kaldığı gerekçesiyle 40 bin euro para cezası verildiği de açıklandı.
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)