Galatasaray turu İstanbul'a bıraktı
Basketbol Şampiyonlar Ligi Play-In etabı ikinci maçında Galatasaray deplasmanda Saint-Quentin Basket-Ball?a 90-79 mağlup oldu ve seride durum 1-1'e geldi.
Salon: Saint-Quentin Arena
Hakemler: Julio Anaya (Panama), Georgios Poursanidis (Yunanistan), Mihkel Manniste (Estonya)
Saint-Quentin Basket-Ball: Schwartz 7, Traore 18, Pfister 5, Moore 2, Kirkwood 15, Goudou-Sinha 4, Oniangue 17, Robinson 11, Boucaud 7, Olejniczak 4, Silva
Galatasaray: Livingston 12, Sadık Emir Kabaca, Palmer 29, Delgado 6, Göksenin Köksal, Cummings 20, Samet Geyik 5, Izundu 7, Yaman Alişan
1. Periyot: 21-19
Devre: 45-41
3. Periyot: 71-58
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)