Filipovski: Kendimize çok iyi bakarak yolumuza devam etmeliyiz
FIBA Şampiyonlar Ligi'nde haftayı kayıpsız geçen Banvit'te coach Sasa Filipovski mücadeleyi değerlendirdi.
Filipovski "Çok iyi oynamadığımız bir maçtı. Karşımızda çok iyi bir CEZ Nymburk takımı vardı. Özellikle ilk devrenin son dakikası içinde kritik hatalar yaptık ve bir anda 6 sayı yedik. İkinci devre daha iyi işler yaptık. Ve özellikle savunmada istediklerimizi sahaya yansıtıp maçı kazanmasını bildik. Oyuncularıma, bizi yalnız bırakmayarak buraya gelen taraftarlarımıza çok teşekkür ediyorum. Kolay değil. Üst üste 7.maçımızı kazanıyoruz. Oyuncular için de kolay değil. Çok zorlu bir fikstürümüz var. Üç günde bir maç oynuyoruz. Sonuç olarak kendimize çok iyi bakarak yolumuza devam etmeliyiz" dedi.
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)