Filipovski: Gelişmek için zamana ihtiyacımız var
FIBA Şampiyonlar Ligi'ne galibiyet ile başlayan Banvit'te coach Sasa Filipovski "Gelişmek için zamana ihtiyacımız var" dedi.
Sasa Filipovski ''Herhangi bir baskı hissetmiyoruz. Bu yeni bir takım. İlk kez birlikte oynuyoruz. Gelişmek için zamana ihtiyacımız var. Adım adım, maç maç ilerliyoruz. Önemli olan deplasmanda kazanarak başlamamız. Kendimize güvenerek çalışmaya devam edeceğiz ve sezonun geri kalanında ne olacağını göreceğiz. Birinci ve ikinci yarı arasında savunmamızda fark oldu. Savunmada iyice açılamadık ve bir çok kolay sayıya izin verdik. İkinci yarı ribaundları alarak, savunmada iyi oynadık ve Nahariya?yı 70?te tutarak maçı kazandık. Deplasmanda kazanmak önemlidir'' dedi.
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)