Yannier açıklamasında, "26'sında göreceğiz ama son toplantıda şu çok netti; biz de bunu çok net dile getirdik. Eğer tekrar 20 takım olacaksak, Beşiktaş'ın buna hazır olduğunu ve bu yükü kaldırabileceğini düşündüğümüzü ifade ettik. Türk basketbolu için de bunun çok pozitif olacağını düşünüyorum. Dolayısıyla, eğer 20 takım kararı çıkarsa ben Beşiktaş'ın EuroLeague'de olacağına inanıyorum. Ama 20 takım kararı çıkmaz ve 19 takımla devam edilirse, o zaman da dediğim gibi takımların takvimi en azından biraz rahatlamış olacak." dedi.

Konuyla ilgili Yannier ayrıca, "Beşiktaş dışında adaylar var ama bence onların arasında, dediğim gibi, biz de orada Anadolu Efes ile beraber görüşümüzü çok net şekilde bildirdik. Bence kulüplerin çoğunluğu da o pozisyona en net adayın Beşiktaş olduğunu görüyor." ifadelerini kullandı.