Fenerbahçe, Khimki'ye şans tanımadı
THY Euroleague 2.haftasında Fenerbahçe konuk ettiği Khimki Moskova'yı 93-85 mağlup etti.
Crocker, Shved ve Dee Bost'tan üçlük isabetleri bulan Khimki, 5:57 kala 9-11 öne olan taraftı ama sonrasında Guduric ve Sloukas ile üçlükler bularak karşılık veren temsilcimiz son 4 dakikaya 17-11 önde girdi. Kalan bölümde Melli ve Sloukas ile sayılar bulan temsilcimiz, ilk çeyreği 28-21 önde tamamladı. İkinci çeyreğe Shved ve Malcolm Thomas'ın üçlükleriyle başlayan konuk ekip, ilk 2 dakikalık bölüm geçilirken skoru 29-32 yaptı. Fakat sonrasında Melli'nin sayılarıyla etkili olan temsilcimiz, 2:45 kala farkı çift hanelere çıkararak 50-40'lık skoru yakaladı. Farkı korumayı başaran temsilcimiz, ilk yarıyı 54-43 önde kapattı.
Üçüncü çeyrekte Khimki, Shved ve Mickey'nin etkili oyunuyla farkı azaltmayı başardı. Son 1:40 kala skor 62-61'e geldi. Bobby Dixon'ın oyuna girmesiyle sahadaki görüntüsü değişen Fenerbahçe, son çeyreğe de 66-63 önde girdi. Son çeyreğe de Bobby Dixon'ın müthiş performansıyla etkili başlayan Fenerbahçe, 6:13 kala 77-70'i yakaladı. Kalan bölümde hata yapmayan temsilcimiz, karşılaşmadan da 93-85 galip ayrıldı.
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)