Fenerbahçe İspanya'da son çeyrekte kendine geldi
Kadınlar Euroleague 5.haftasında Fenerbahçe deplasmanda Perfumerias Avenida'yı 75-70 mağlup etti.
Sarı lacivertliler ilk çeyreği 21-16 geride tamamlarken soyunma odasına da 42-36 mağlup gitti. İkinci yarıya da iyi başlayamayan Fenerbahçe son çeyreğe 58-49 geride girdi. Son çeyrekte kendine gelen sarı lacivertliler farkı kapatarak öne geçmeyi başardı ve karşılaşmadan 75-70 galip ayrıldı. Fenerbahçe?de Alexandria Quigley 19 sayı 9 ribaund ve Jo Coleman 15 sayı 2 asist ile öne çıkan isimler oldu.
İlgili Haberler
Kadınlar EuroLeague’de rekorlarla dolu sezon
Kadınlar Euroleague'de Şampiyon Fenerbahçe
Euroleague'de şampiyon Fenerbahçe
FIBA'dan Türk bayrağı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe ve ÇBK Mersin Euroleague finalinde
ÇBK Mersin Final-Four'da
ÇBK Mersin son maça bıraktı
Yorumlar (0)