Fenerbahçe galibiyetle başladı
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde ilk hafta maçında Fenerbahçe, İstanbul Üniversitesi BGD'yi 78-67 mağlup etti.
Ülker Sports Arena Metro Enerji Salonu'nda oynanan ve karşılıklı basketlerle başlayan ilk çeyreği 19-17 önde kapatan Fenerbahçe, soyunma odasına 1 sayılık avantajla girdi: 35-34.
Üçüncü çeyreği 56-50 üstün geçen sarı-lacivertli takım, karşılaşmayı da 78-67 kazanarak sezona galibiyetle başladı.
Fenerbahçe'de 28 sayı üreten ABD'li yıldız oyuncu Tina Charles, karşılaşmanın en skorer ismi oldu. Konuk ekipte ise Johnson 16 sayısı mağlubiyeti engelleyemedi.
FENERBAHÇE (78): Olcay Çakır, Agnieszka Bibrzycka 2 (1 ribaund- 2 asist), Birsel Vardarlı Demirmen 12 (2 ribaund- 1 asist), Kübra İmren Ekşi 6 (1 ribaund- 3 asist), Tuğba Palazoğlu 10 (1 ribaund- 3 asist), Tuğçe Canıtez 2 (11 ribaund- 1 asist), Kuanitra Hollingsvorth 2 (5 ribaund), Miljana Bojovic 2 (1 asist), Tina Charles 28 (8 ribaund- 1 asist), Angel McCoughtry 14 (2 ribaund- 2 asist)
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ BGD (67): Kamile Nacickaite 4, Şaziye İvegin Üner 10 (2 ribaund- 2 asist), Özge Yavaş 11 (2 ribaund- 4 asist), Courtney Paris 12 (14 ribaund- 1 asist), Artemis Spanou 14 (7 ribaund), Shenise Johnson 16 (8 ribaund- 5 asist)
İlgili Haberler
Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nde şampiyon Fenerbahçe
Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nde şampiyon Fenerbahçe
ING Kadınlar Basketbol Ligi'nde 2.haftanın ardından
Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nde şampiyon Fenerbahçe
ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi Nilay Aydoğan Sezonu Play-Off eşleşm...
ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi Nilay Aydoğan Sezonu?nda 26. hafta h...
ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi Nilay Aydoğan Sezonu 23. hafta progr...
Yorumlar (0)