Fenerbahçe Final-Four'da!..
FIBA Kadınlar Euroleague çeyrek final serisi ikinci maçında temsilcimiz Fenerbahçe Wisla Can-Pack'i 79-63 yenerek Final Four'a yükseldi.
Serinin ilk maçını İstanbul'da 79-70 kazanan Fenerbahçe, ilk çeyreği 23-23 eşitlikle tamamladı. İkinci çeyrekte oyuna ağırlığını koyan temsilcimiz soyunma odasına 13 sayı farkla önde girdi: (45-32). Üçüncü çeyrekte Wisla Can-Pack dış şutlarla farkı 7 sayıya kadar indirse de son bölümde tekrar üstünlüğü ele alan Fenerbahçe sahadan 79-63 galip ayrılarak FIBA Kadınlar Euroleague'de son 4 takım arasına adını yazdırdı.
Fenerbahçe?de Jantel Lavender 15 sayı - 4 ribaund, Marissa Coleman 13 sayı - 4 asist, Alexandria Quigley 15 sayı - 3 ribaund - 7 asist ile mücadele etti.
İlgili Haberler
Kadınlar EuroLeague’de rekorlarla dolu sezon
Kadınlar Euroleague'de Şampiyon Fenerbahçe
Euroleague'de şampiyon Fenerbahçe
FIBA'dan Türk bayrağı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe ve ÇBK Mersin Euroleague finalinde
ÇBK Mersin Final-Four'da
ÇBK Mersin son maça bıraktı
Yorumlar (0)