Fenerbahçe, BLMA'yı da geçti
FIBA Kadınlar Euroleague A Grubu ikinci maçında temsilcimiz Fenerbahçe, Fransa'nın BLMA ekibini 69-63 yenerek, 2'de 2 yaptı.
Karşılaşmanın ilk periyodunu 20-18 geride bitiren Fenerbahçe, soyunma odasına 32-31 önde gitti. İkinci yarıya iyi başlayan sarı-lacivertli ekip, üçüncü çeyreğini 59-45 üstün geçtiği müsabakadan 69-63 galip ayrıldı.
Fenerbahçe'de Gruda 23 sayıyla maçın en skorer oyuncusu olurken, Stricklen da 16 sayıyla galibiyete katkıda bulundu.
Fenerbahçe: Quigley 4, Birsel Vardarlı Demirmen 6, Stricklen 16, Gruda 23, Verameyenka 7, Lavender 9, Pelin Bilgiç 4, Ayşe Cora, Tuğçe Canıtez, Esra Ural
BLMA: Jarry 11, Godin 4, Sacko 18, Skrela 5, Lardy 8, Michel 10, Robert 7, Deas, Fischer, Faye
İlgili Haberler
Kadınlar EuroLeague’de rekorlarla dolu sezon
Kadınlar Euroleague'de Şampiyon Fenerbahçe
Euroleague'de şampiyon Fenerbahçe
FIBA'dan Türk bayrağı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe ve ÇBK Mersin Euroleague finalinde
ÇBK Mersin Final-Four'da
ÇBK Mersin son maça bıraktı
Yorumlar (0)