Fenerbahçe Beko'da ayrılık
Fenerbahçe Beko, Yam Madar ile yollarını ayırdı.
Sarı lacivertli kulübün resmi internet sitesinden Madar'ın ayrılığıyla ilgili olarak yapılan açıklama şöyle: "Fenerbahçe Beko?nun 2023-24 sezonu kadrosunda yer alan sporcumuz Yam Madar ile yollarımız ayrılmıştır. Fenerbahçe Ailesi'ne verdiği katkılardan dolayı Yam Madar?a teşekkür eder, kariyerinin yeni döneminde kendisine başarılar dileriz."
İlgili Haberler
Erokspor, Ufuk Sarıca ile yeniledi
Bahçeşehir Koleji 3 yabancısıyla devam ediyor
Alimpijevic: Kahramanlarımla gurur duyuyorum
Jasikevicius: Maçın genelinde çözüm üretemedik
Beşiktaş finalde servis kırdı
Erokspor'dan Aliağa Petkimspor'a
Fenerbahçe Beko Ignas Sargiunas ile anlaştı
Yorumlar (0)