Fenerbahçe avantajı kapmak istiyor
FIBA Kadınlar Euroleague çeyrek final ilk maçında temsilcimiz Fenerbahçe, yarın Polonya temsilcisi Wisla Can-Pack ile karşı karşıya gelecek.
Bu sezon Euroleague'de yaptığı 14 maçın 12'sini galip tamamlayan sarı-lacivertliler, rakibi karşısında ilk maçı kazanarak Dörtlü Final için avantaj elde etmeyi hedefliyor.
Ülker Sports Arena Metro Enerji Salonu'nda yapılacak maç saat 20.30'da başlayacak. Karşılaşmanın rövanşı 11 Mart Cuma günü Polonya'nın Krakow kentinde oynanacak. Olası bir eşitlik halinde 3. maç ise 16 Mart Çarşamba günü İstanbul'da yapılacak.
İlgili Haberler
Kadınlar EuroLeague’de rekorlarla dolu sezon
Kadınlar Euroleague'de Şampiyon Fenerbahçe
Euroleague'de şampiyon Fenerbahçe
FIBA'dan Türk bayrağı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe ve ÇBK Mersin Euroleague finalinde
ÇBK Mersin Final-Four'da
ÇBK Mersin son maça bıraktı
Yorumlar (0)