Ernak: Herkesi oynatma imkanı bulduk, bu bana kıvanç veriyor
Eurocup Son32 4.haftasında Ratiopharm Ulm'ü 92 - 72 mağlup eden Banvit'te coach Selçuk Ernak "Herkesi oynatma imkanı bulduk, bu bana kıvanç veriyor" dedi.
'Ernak 'Öncelikle maçtan önce belirtmiştim. Deplasmanda kazandığımız maçların bir anlamı olması için evimizde oynayacağımız maçları da kazanmalıyız. Şimdi bir evimizde bir de dışarıda maçımız kaldı. Bugün bu kadar az hazırlanma süremiz olmasına rağmen oyuncularımın gösterdiği ciddiyetten çok memnunum. Verdikleri efordan oldukça memnunum. Herkesi oynatma imkanı bulduk. Bu da bana ayrıca bir kıvanç veriyor. Şimdi ligin erteleme maçında kaybettiğimiz İstanbul BBSK takımıyla evimizde bir maçımız var. Ona hazırlanacağız'' diye konuştu.
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)