Ergin Ataman: İyi bir takım olduğumuzu gösterdik
THY Euroleague'de Bayern Münih karşısında farklı galip gelen Anadolu Efes'te coach Ergin Ataman mücadeleyi değerlendirdi.
Ataman'ın değerlendirmesi şöyle: "Oyunun anahtarı ilk yarıda Doğuş ve Micic oyuna girdikten sonra artan defansif sertliğimizdi. Bayern Münih?e oyunun başlangıcında kolay hücum etme şansı verdik. Doğuş ve Micic ile birlikte hücumlarını durdurup, oyunu dengeye getirdik. İkinci yarıya savunma yönü ağırlıklı bir kadroyla başladık ve savunma sertliğini artırdık. Oyunun kontrolünü ele geçirdik ve farkı yakaladık. Hücumda da topu iyi paylaştık. Bizim için çok önemli bir galibiyet, yeni oyuncularımızla yeni bir takımız. İyi bir takım olduğumuzu gösterdik."
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)