Ergin Ataman: ''Darısı Fenerbahçe'nin başına
Eurocup finalinde Strasbourg'u devirerek kupayı müzesine götüren Galatasaray Odeabank'ın başantrenörü Ergin Ataman, maç sonu yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.
Tüm öğrencileriyle gurur duyduğunu söyleyen Ataman, ?Galatasaray?a armağan olsun. Bu kupayı oynadığımız ilk günden beri bu muhteşem taraftarla bu kupayı alacağımızı söylüyorum. Taraftarla gurur duyuyorum, çocuklarla gurur duyuyorum. Türkiye?de bir basketbol ekolü oluştu. Darısı Fenerbahçe?nin başına. İnşallah onlar da Euroleauge?i alır? dedi.
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)