Edirne Belediyesi Edirnespor galibiyet için Rusya'da
Edirne Belediyesi Edirnespor, FIBA Kadınlar Eurocup'ta bu akşam Belarus temsilcisi Tsmoki-Minsk ile karşılaşacak.
Kulüp basın sözcüsü Levent Takan, ilk kez yer aldıkları Avrupa kupalarında ikinci maçlarından da galibiyetle dönmeyi hedeflediklerini söyledi.
Tsmoki-Minsk'in güçlü bir ekip olduğunu, yerel ligde oynadıkları 5 maçı da kazandığını vurgulayan Takan, "Hedefimiz ikinci Avrupa maçında da kazanmak. İnşallah yüzü gülen taraf biz oluruz'' dedi.
Minsk-2006 Spor Salonu'nda oynanacak müsabaka saat 18.00'de başlayacak.
Edirne Belediyesi Edirnespor, FIBA Avrupa Kupası'nda gruptaki ilk maçında evinde Rusya temsilcisi Enisey'i 70-68 yenerken, Tsmoki-Minsk ise Rusya deplasmanında Chevakata'ya 65-58 mağlup oldu.
İlgili Haberler
ÇBK Mersin Kadınlar Eurocup şampiyonu...
Galatasaray ilk raundu farklı kaybetti
Galatasaray yarı finalin ilk maçını farklı aldı
Galatasaray Çağdaş Factoring yarı finalde
Kadınlar Eurocup'ta 2.hafta tamamlandı
Kadınlar EuroCup?ta gruplar belirlendi
FIBA Kadınlar EuroCup'ta Play-Off Son 16 Turu eşleşmeleri belli oldu
Yorumlar (0)