Cüneyt Kendirici yeniden Gelişim Koleji'nde
Daha önce A takımın da başında görev yapan Cüneyt Kendirci Gelişim Koleji'ne altyapı Yıldız Takım antrenörü olarak geri döndü.
Gelişim Koleji’nde 2 yıl altyapıda, 2007-2008 ve 2008-2009 sezonlarında A Takım baş antrenörü olarak görev yapan Kendirci, son dönemde Vestel’de antrenör ve takım menajeri olarak çalışmıştı. Uzun yıllar Tuborg ve Pınar Karşıyaka alt yapılarında da başarıyla önemli görevler üstlenen Kendirci, yıldız, genç ve ümit milli takımlarda asistan coachluk yapmıştı. Gelişim Koleji Genel Menajeri Namık Yazlar, 5 sezon aradan sonra yuvaya dönen Kendirci’nin Türk basketbolunda önemli bir yere sahip olduğunu ifade ederek, “Kulübümüz, alt yapıda yıllardır örnek bir yapılanmanın içerisinde. Kendirci, bu yapılanmanın içerisinde çok önemli bir görev üstlendi. Kendisine başarılar dilerim” dedi.
İlgili Haberler
TOFAŞ'ın gençleri 2026 Youth BCL için Bosna Hersek'te
Bostanlıspor, Çandarlı?da basketbol alt yapısını kuruyor
FIBA Altyapı Gelişim Projesi Kuzey Makedonya?da devam ediyor
Karşıyaka U16 Türkiye Şampiyonu
KSK basketbol altyapıda ayrılık
Pınar KSK Orak ile yollarını ayırdı
Karşıyaka basketbol alt yapıya Orak geldi
Yorumlar (0)