Ciritci: Bu emeğin karşılığını almak için elimizde güzel bir fırsat var
Cem ciritçi
Fenerbahçe Erkek Basketbol Şubesi'nden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Cem Ciritci açıklamada bulundu.
Takımın çok uzun bir periyot sonucunda bu noktaya geldiğini aktaran Ciritci, şöyle devam etti: "Çok uzun bir periyot, zorlu bir dönemden geçtik. Bu takım sezon boyunca 90'a yakın maç yaptı. Bunun için mücadele etti. Bu emeğin karşılığını almak için elimizde güzel bir fırsat var. Önümüzdeki 2 maçı kayıpsız geçersek mutlu sona ulaşmış olacağız. Tek ümidimiz, umudumuz maçı kazanmak. Hepimiz heyecanlıyız."
Taraftarların Atina'da da takımı yalnız bırakmayacağını vurgulayan Ciritci, "Rakip çok güçlü, saygı duyuyoruz tabi. Yunanistan'da oynayacaklar, 8-9 bin kişilik bir taraftar desteğiyle oynayacaklar ama bizim de orada tahminimiz 4 binin üzerinde taraftarımızın olması ve bizi desteklemesini bekliyoruz. Bu da bence yeterli bir sayı bizi desteklemeleri için. Kazanan biz olacağız inşallah." şeklinde sözlerini tamamladı.
İlgili Haberler
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Alperen Şengün'e yunan taraftarlardan provokasyon
Euroleague'de finalin adı Olympiacos-Real Madrid
Jasikevicius: Fenerbahçe gibi oynamadık
Yorumlar (0)