Ceyhan Önk:''Zor bir maç olacağını biliyorduk''
Kadınlar Basketbol Bölgesel Ligi'nin ilk haftasında Aydın temsilcisi Doğa Kültür Spor?u 51-38 yenerek sezona galibiyet ile başlayan Kocatürk Koleji Başantrenörü Ceyhan Önk, karşılaşmayı değerlendirdi.
Ceyhan Önk ?Kadınlar Basketbol Bölgesel Ligi'nde ilk haftamızdı zor bir maç olacağını bekliyorduk. İlk hafta oyuncularda heyecan oluyor. İyi mücadele ettiler.Rakibimiz direci karşısında 3 periyot zorlanmamıza rağmen 4.Periyot maçı lehimize çevirmeyi başardık. İnşallah önümüzdeki hafta deplasmanda Foça Ekiz Yumurta maçında da aynı başarıyı gösterir ve ligdeki hedefimize emin adımlarla ilerleriz? dedi.
İlgili Haberler
EBBL'de şampiyon Tekirdağ Namık Kemal
EBBL'de Final Grubu heyecanı başlıyor
EBBL'de Play-Off çeyrek final ikinci maçları oynandı
EBBL'de Şampiyon Iğdır Basketbol
EBBL Final Grubu Uşak?ta
EBBL Eren Kılınç Sezonu'nda Play-off Eleme Turu Eşleşmeleri belli oldu
EBBL'ye katılım süreci başladı
Yorumlar (0)