Cedi Osman:''Bizi zor bir maç bekliyor.''
Avrupa Basketbol Şampiyonası'nda uzatmada İzlanda'yı deviren Milli TakImımızda Cedi Osman karşılaşmayı değerlendirdi.
Cedi Osman'ın açıklaması şu şekilde;
?İzlanda?nın bu kadar direnç göstermesini beklemiyorduk. Grupta tüm rakipleri zorladılar ve bugün de iyi oynadılar. Kazanmak için hiç vazgeçmediler. En azından kendimizi tekrar görmemiz ve setleri uygulamamız açısından pek de iyi maç olmadı. Çok sayı yedik. Umarım Fransa maçında böyle olmaz. Bizi zor bir maç bekliyor. Almanya ve İtalya?ya karşı oynadığımız gibi oynarsak kazanırız.?
İlgili Haberler
12 Dev Adam Avrupa İkincisi
Muhteşem 12 Dev Adam adını finale yazdırdı
12 Dev Adam yarı finalde...
Ergin Ataman'dan FIBA'ya: Saçmalık...
İsveç'i geçen A Millilerimiz çeyrek finalde
A Millilerimiz Sırbistan'ı devirdi, namağlup grup birincisi oldu
A Millilerimiz dört dörtlük
Yorumlar (0)