Cedi Osman en az 7 gün yok!..
A Milli Takımı Menajeri Haluk Yıldırım ve A Milli Basketbol Takımı Doktoru Prof. Dr. Tahsin Beyzadeoğlu, dün akşam Polonya ile Hamburg'da oynanan Super Cup maçının dördüncü çeyreğinde sakatlanan Cedi Osman'ın durumu ile ilgili açıklamalarda bulundular.
Haluk Yıldırım: ''Milli Takımımızın en önemli oyuncularından biri olan Cedi Osman'ın karşılaşma oynanırken sakatlanması hepimizi üzdü. Maalesef sporda böyle bir şey var. Sevindirici olan oyuncumuzun bir süre tedavi gördükten sonra yeniden takıma dönecek olması ve Eurobasket 2015'te forma giyecek duruma gelmesi.''
7-10 Günlük Tedavi Süreci
A Milli Basketbol Takımı Doktoru Prof. Dr. Tahsin Beyzadeoğlu ise Cedi Osman'ın sakatlığı hakkında şu tıbbi açıklamayı yaptı: ''Polonya maçında, sağ ayak bileğinden sakatlanan Cedi Osman'ı karşılaşmadan hemen sonra hastaneye götürerek, film ve MR tetkiklerini yaptırdım. Muayene bulguları ve incelediğim görüntüler sonrasında, sağ ayak bileğinde 2. derece bağ yaralanması tanısı koyduğum oyuncumuzu, sağlık ekibimizle beraber, yoğun fizyoterapi ve tedavi ile Avrupa Basketbol Şampiyonası'na kadar, 7-10 gün içinde iyileştirmeye çalışacağız.''
İlgili Haberler
A Erkek Milliler Rusya'yı yendi
A Erkek Milliler çalışmalara başladı
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
A Erkek Milli Takımın İsviçre maçı kapalı gişe
Sırbistan'ı eli boş yollayan Millilerimiz 2. turu garantiledi
A Milliler, Sırbistan'a şans tanımadı
Ataman: Tarık zaten bunun için bu kadroda
Yorumlar (0)