Canik Belediyespor Rusya'da kazanmak istiyor
FIBA Kadınlar Eurocup C Grubu'nda Rusya'nın Dinamo Novosibirsk takımı ile karşılaşacak olan Canik Belediyespor, deplasmanda galibiyeti hedefliyor.
Rusya deplasmanından galip dönmek istediklerini dile getiren kulüp başkanı Ercan Bayrak, "Çarşamba günü oynayacağımız maç için Novosibirsk'e geldik. Burada yoğun kar yağışı var. Oyuncularımız hem soğuk havaya hem de saat farkına alışsın diye maçtan iki gün önce Rusya'ya geldik. Dinamo Novosibirsk kupanın tecrübeli ekiplerinden. Rusya'dan galip dönmek istiyoruz." diye konuştu.
Bayrak, takımın yarın maçın oynanacağı Sever Sport Center'da antrenman yapacağını söyledi.
Canik Belediyespor, gruptaki ilk maçında Rus ekibi ile 26 Ekim Çarşamba günü TSİ 20.00'de Sever Sport Center'da karşılaşacak.
İlgili Haberler
ÇBK Mersin Kadınlar Eurocup şampiyonu...
Galatasaray ilk raundu farklı kaybetti
Galatasaray yarı finalin ilk maçını farklı aldı
Galatasaray Çağdaş Factoring yarı finalde
Kadınlar Eurocup'ta 2.hafta tamamlandı
Kadınlar EuroCup?ta gruplar belirlendi
FIBA Kadınlar EuroCup'ta Play-Off Son 16 Turu eşleşmeleri belli oldu
Yorumlar (0)