Büyükkarcı: Ligde ve kupada iyi bir ritim yakaladık
Pınar Karşıyaka Şube Başkanı Turgay Büyükkarcı, FIBA Şampiyonlar Ligi'nde oynayacakları Le Mans maçı öncesi ligde ve kupada iyi bir ritim yakaladıklarını söyledi.
Büyükkarcı'nın açıklaması şöyle: "Grup birinciliği için en önemli maçımıza çıkıyoruz. Fransız rakibimiz Le Mans'ı yenersek ilk 2'ye kalma yolunda çok büyük bir adım atacağız. Grubun en zorlu ve en yüksek bütçeye sahip rakibiyle oynayacağız. Her zaman ki gibi taraftar desteğine çok ihtiyacımız var. Ligde ve bu kupada son 2 maçımızı kazandık ve iyi bir ritim yakaladık. Bu grafiğimizi Le Mans ve hafta sonu Muratbey Uşak maçında sürdürmek ve iki kulvarda da 3'te 3 yapmak istiyoruz. Eksiklerimiz var ama bunu kapatacak taraftarımız da var. Tüm yeşil kırmızılı renklere gönül vermiş taraftarlarımızı Mustafa Kemal Atatürk Karşıyaka Spor Salonu'na bekliyoruz."
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)