Bulls ve Thunder devam dedi
NBA'de Play-In heyecanı 2 maçla sürdü.
Chicago Bulls deplasmanda Toronto Raptors'ı 109-105 mağlup etti. Bu sonuçla Chicago Bulls Play-Off'a kalabilmek için Miami Heat ile karşılaşacak.
Gecenin diğer maçında ise Oklahoma City Thunder, New Orleans Pelicans'ı 123-118 yendi. Thunder, Play-off bileti için Minnesota Timberwolves ile karşı karşıya gelecek.
İlgili Haberler
Giannis Antetokounmpo Miami Heat yolcusu
New York Knicks 53 yıl sonra şampiyon
New York Knicks'ten tarihi geri dönüş
NBA Avrupa takımları Eylül ayında açıklanacak
Spurs seride durumu 2-1'e getirdi
Atlanta Hawks başantrenörleri Quin Snyder ile yeniledi
Trump, Knicks-Spurs maçına gidecek
Yorumlar (0)