Boks ringine çevirdiler...
İzmir Basketbol U18 A Erkekler Eleme A Grubu'na dahil karşılaşmada 2 takım oyuncuları salonun ortasında yumruk yumruğa kavga etti...
Karşıyaka Cumhuriyet Mahallesi Spor Salonu'nda, Yeni Karşıyaka Yalıspor-İzmir Ege Basketbol takımları arasında oynanan karşılaşmada çıkan kavga sonunda 2 takım oyuncuları salonun ortasında kavga etti. Olaya tribünden inen veliler de karışınca salon adeta boks ringine döndü. Karşılaşmanın sonunda çıkan olaylar güçlükle engellendi.
İl Ceza Kuruluna sevk edilen Yeni Karşıyaka Yalıspor oyuncularından Ata Egemen Becanım 4 maç ceza aldı. Aynı takımdan Umut Kelek, Aybars Gönen, Toprak Rıfat Duraner ve Ataberk Atakan ikişer maç ceza aldı.
İzmir Ege Basketbol takımından Emrehan Karacı, Ahmet Yaşar, Mehmet Ali Kumçiftlik ve Doğukan Çoban da ikişer maç ile cezalandırıldı.
İlgili Haberler
TOFAŞ'ın gençleri 2026 Youth BCL için Bosna Hersek'te
Bostanlıspor, Çandarlı?da basketbol alt yapısını kuruyor
FIBA Altyapı Gelişim Projesi Kuzey Makedonya?da devam ediyor
Karşıyaka U16 Türkiye Şampiyonu
KSK basketbol altyapıda ayrılık
Pınar KSK Orak ile yollarını ayırdı
Karşıyaka basketbol alt yapıya Orak geldi
Yorumlar (0)