Bilecik Belediyespor transfere başladı...
Bu sezon Erkekler Basketbol Bölgesel Ligi'nde mücadele edecek olan Bilecik Belediyespor transfer çalışmalarına başladı.
Geçen yıl Türkiye Basketbol 3. Ligi'nden düşerek tekrar bu sezon Erkekler Basketbol Bölgesel Ligi'nde mücadele edecek olan Bilecik Belediyespor geçen sezon kadroda yer alan Özer Başsezgin ve Cemal Uysal ile anlaşarak transfere başladı.
İlgili Haberler
EBBL'de şampiyon Tekirdağ Namık Kemal
EBBL'de Final Grubu heyecanı başlıyor
EBBL'de Play-Off çeyrek final ikinci maçları oynandı
EBBL'de Şampiyon Iğdır Basketbol
EBBL Final Grubu Uşak?ta
EBBL Eren Kılınç Sezonu'nda Play-off Eleme Turu Eşleşmeleri belli oldu
EBBL'ye katılım süreci başladı
Yorumlar (0)