Beşiktaş Euroleague'de
beşiktaş euroleague
EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıklarken, Beşiktaş 20. takım olarak EuroLeague'e dahil oldu.
Ekonomik sorunlar yaşayan Monaco’nun yerine Beşiktaş 13 hissedarın oyuyla Euroleague’e alındı. Beşiktaş tam 13 yıl aradan sonra yeniden EuroLeague'e döndü. Siyah-beyazlılar son olarak 2012-2013 sezonunda EuroLeague'de boy göstermiş ve Erman Kunter yönetiminde son 16'ya yükselme başarısı göstermişti.
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Alperen Şengün'e yunan taraftarlardan provokasyon
Yorumlar (0)