Beşiktaş derbide farka gitti
beşiktaş-galatasaray
Basketbol Süper Ligi Play-Off çeyrek final serisi ilk maçaında Beşiktaş GAİN konuk ettiği Galatasaray MCT Technic'i 108-83 mağlup ederek seride 1-0 öne geçti.
Salon: Beşiktaş GAİN
Hakemler: Emin Moğulkoç, Seher Ayşe Nur Yazıcıoğlu, Uğur Akyıldız
Beşiktaş GAİN: Dotson 12, Lemar 19, Morgan 16, Brown 11, Sertaç Şanlı 9, Mathews 17, Berk Uğurlu 5, Zizic 8, Yiğit Arslan 11, Canberk Kuş, Ata Özbek
Galatasaray MCT Technic: Robinson 8, Can Korkmaz, Palmer 11, Gillespie, White 17, McCollum 23, Muhsin Yaşar 22, Buğrahan Tuncer 2, Meeks, Petrucelli
1. Periyot: 29-18
Devre: 56-41
3. Periyot: 88-62
İlgili Haberler
Alex Perez Bordo Basketbol'da
Beşiktaş-Bahçeşehir serisinde son randevu
Pozzecco'nun Galatasaray taraftarından tek bir ricası var
Ante Zizic ameliyat oldu
Barac: Beşiktaş'ın fiziksel oyunuyla başa çıkamadık
Alimpijevic: Bir sonraki maçta Akalar'ı dolu görmek istiyorum
Beşiktaş pes etmedi seriyi son maça taşıdı
Yorumlar (0)