Basketbolda salonlara Yüzde 50 kapasiteyle seyirci alınacak
Basketbolda tüm liglerde yeni sezonda Yüzde 50 kapasiteyle maçlara seyirci alınacak.
TBF'den yapılan açıklama şöyle: "Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF), 2021-2022 sezonunda tüm liglerde salon kapasitelerinin %50?si oranında seyirci alınmasına karar vermiştir. Loca ve saha içi koltuklara da yine %50 oranında seyirci alınabilecektir.
Uygulama ile ilgili tüm detaylar, TBF Sağlık Kurulu?nun, T.C. Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurulu ile yaptığı görüşmelerin ardından ayrıca kamuoyu ile paylaşılacaktır.
Temennimiz, sezon başlayana kadar Covid 19 normalleşme süreciyle ilgili daha iyi şartların oluşması durumunda %100 seyirci kapasitesine dönmektir."
İlgili Haberler
FIBA 3×3 Dünya Kupası'nda şampiyonlar Letonya ve ABD
Hidayet Türkoğlu, A Milli Futbol Takımını Miami’de ziyaret etti
İstanbul TBF Basketbol Spor Lisesi yetenek sınavı başvuruları başladı
Aziz Yıldırım: Basketbolda transfer için bütçe artabilir
Garbajosa: 13 Kulüp Avrupa’nın ve dünyanın geri kalanının nasıl oynaya...
3. Kademe Antrenör Kursu İstanbul’da düzenlendi
Sıradan Bir Dükkanı Prestijli Bir Markaya Çeviren Sihir: Doğru Antalya...
Yorumlar (0)