Basketbolda salonlara Yüzde 50 kapasiteyle seyirci alınacak
Basketbolda tüm liglerde yeni sezonda Yüzde 50 kapasiteyle maçlara seyirci alınacak.
TBF'den yapılan açıklama şöyle: "Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF), 2021-2022 sezonunda tüm liglerde salon kapasitelerinin %50?si oranında seyirci alınmasına karar vermiştir. Loca ve saha içi koltuklara da yine %50 oranında seyirci alınabilecektir.
Uygulama ile ilgili tüm detaylar, TBF Sağlık Kurulu?nun, T.C. Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurulu ile yaptığı görüşmelerin ardından ayrıca kamuoyu ile paylaşılacaktır.
Temennimiz, sezon başlayana kadar Covid 19 normalleşme süreciyle ilgili daha iyi şartların oluşması durumunda %100 seyirci kapasitesine dönmektir."
İlgili Haberler
3x3 Kadın ve Erkek Milli Takımları veda etti
2. Kademe Antrenör Kursu İstanbul’da gerçekleştirildi
3x3 U23 Erkek Milli Takımı beşinci, Kadın Milli Takımı 4. bitirdi
Pekin, FIBA Kıtalararası Kupa’ya 2028’e kadar ev sahipliği yapacak
FIBA, Olimpik Dünya Kütüphanesi Ağı’na katılan ilk Uluslararası Federa...
Serhat Güneş'i kaybettik
Alperen Şengün: Daha fazla genci NBA'de görebilmek en büyük hayallerim...
Yorumlar (0)