Banvit Romanya'da Asesoft'a kaybetti...
Basketbolda, ULEB Avrupa Kupası E Grubu'nda Banvit, deplasmanda Romanya'nın Asesoft takımına 84-74 mağlup oldu.
Ploiesti kentindeki karşılaşmada ilk periyodu 21-16, devreyi de 53-43 ev sahibi ekip önde tamamladı. Üçüncü çeyreği de 63-57 üstün geçen Asesoft, maçtan 84-74 galip ayrıldı.
Karşılaşmada, ev sahibi ekipten Runkauskas 22 sayılık performansıyla en skorer isim oldu. Banvit'te ise Chuck 18 sayı yaptı.
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)