Aziz Yıldırım: Basketbolda transfer için bütçe artabilir
aziz yıldırım
Fenerbahçe'de başkan adayı Aziz Yıldırım, basketbol şubesi için açıklamada bulundu.
A Spor'a konuşan Aziz Yıldırım “29 milyon bütçeden bir milyon fazla harcanmış. Hiçbir şey değil. O bir milyonu kulüp çok rahat öder. Ama daha iyi yapmak istiyorlarsa; Ömer (Onan) ve arkadaşlar karar verirler, transfer için daha çok harcama yapılacaksa yapılabilir. Çünkü 29 milyon gelir var. Jasikevicius için Obradovic ‘benden sonra onu alın’ dedi. Gayet de iyi gidiyor. Şampiyonluk başka bir şey ama takımımız hep Final Four’a kalmalı. Çünkü bu bir değer” dedi.
Fenerbahçe’de Aziz Yıldırım’ın seçilmesi halinde basketbol şubesinden sorumlu yönetici Ömer Onan olacak.
İlgili Haberler
3x3 Kadın ve Erkek Milli Takımları veda etti
2. Kademe Antrenör Kursu İstanbul’da gerçekleştirildi
3x3 U23 Erkek Milli Takımı beşinci, Kadın Milli Takımı 4. bitirdi
Pekin, FIBA Kıtalararası Kupa’ya 2028’e kadar ev sahipliği yapacak
FIBA, Olimpik Dünya Kütüphanesi Ağı’na katılan ilk Uluslararası Federa...
Serhat Güneş'i kaybettik
Alperen Şengün: Daha fazla genci NBA'de görebilmek en büyük hayallerim...
Yorumlar (0)