Aziz Akkaya: ''Agresif oynayamadık''
2017 FIBA Kadınlar Avrupa Şampiyonası Elemeleri dördüncü maçında İsrail?e deplasmanda 63-62?lik skorla mağlup olan A Milli Takımımızda, Başantrenör Aziz Akkaya mağlubiyeti değerlendirdi.
Akkaya maç sonunda düzenlenen basın toplantısında şöyle konuştu: ??Üç maç kazandıktan sonra oyuncularımız odaklarını kaybetti. İyi başladık. Ama sonrasında agresif oynayamadık. Rakibimize karşı yumuşak bir oyun oynadık. Ülkemizde oynayacağımız 2 maçımız daha var. O maçları kazanarak grubumuzu birinci sırada tamamlamamız lazım? İsrail?i tebrik ederim.??
İlgili Haberler
Potanın Perileri'nin ikinci turdaki rakipleri belli oldu
FIBA Kadınlar Dünya sıralamasında Türkiye?nin yeri değişmedi
Potanın Perileri Avustralya'ya yenildi
Potanın Perileri Japonya engelini aştı
Potanın Perileri Arjantin'e kaybetti
Potanın Perileri galibiyetle başladı
A Kadın Milliler Rusya'yı farklı yendi
Yorumlar (0)