Ayhan Avcı: ''Kazanmamız gerekiyordu, kazandık''
Abdullah Gül Üniversitesi Başantrenörü Ayhan Avcı, Kadınlar Euroleague B Grubu dördüncü maçında İspanya'nın Spar Citylift Girona takımını yenerek, ilk dört için önemli adım attıklarını söyledi.
Maçın genelinde oyuna hakim olduklarını vurgulayan Avcı, şöyle devam etti: "Eksik oyuncular varken Avrupa kupalarında maç kazanmak güzel. Zaten sahamızda hiçbir maçı kaybetmek istemiyoruz. Şu anda ligde 3 galibiyetimiz oldu, bu bize avantaj sağlayacak. İlk dört içerisine girmek için mutlaka kazanmamız gerekiyordu, kazandık. Kaybetseydik bu maçın telafisi olmazdı. Kazandığımız için çok mutluyuz. Ancak oyun olarak daha çok geliştirmemiz gereken yönler var."
İlgili Haberler
Kadınlar EuroLeague’de rekorlarla dolu sezon
Kadınlar Euroleague'de Şampiyon Fenerbahçe
Euroleague'de şampiyon Fenerbahçe
FIBA'dan Türk bayrağı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe ve ÇBK Mersin Euroleague finalinde
ÇBK Mersin Final-Four'da
ÇBK Mersin son maça bıraktı
Yorumlar (0)