Ayhan Avcı: ''Kazanmak istiyorduk ancak başaramadık''
Abdullah Gül Üniversitesi Başantrenörü Ayhan Avcı, FIBA Kadınlar Euroleague B Grubu son hafta maçında Polonya'nın Wisla Can-Pack takımını yenmek istediklerini ancak bunu başaramadıklarını söyledi.
İyi mücadelelerini sonuca yansıtamamaktan yakınan Avcı, "Kazanmak istiyorduk ancak başaramadık. Maçın sonlarına doğru çok iyi mücadele ettik ama olmadı. Ortada bir maçtı ancak karşı takımın şut yüzdesi fazlaydı. Kritik dönemlerde şutlardan sonuç aldılar. Çok iyi basketbol oynamadık ama sonlara doğru çok iyi mücadele ettiğimizi düşünüyorum. Sanders'ın sakatlanması kötü oldu. Bundan sonra önümüzdeki maçlara bakacağız" diye konuştu.
İlgili Haberler
Kadınlar EuroLeague’de rekorlarla dolu sezon
Kadınlar Euroleague'de Şampiyon Fenerbahçe
Euroleague'de şampiyon Fenerbahçe
FIBA'dan Türk bayrağı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe ve ÇBK Mersin Euroleague finalinde
ÇBK Mersin Final-Four'da
ÇBK Mersin son maça bıraktı
Yorumlar (0)