Avcı: Henüz bitmiş hiçbir şey yok
Kadınlar Eurocup çeyrek final mücadelesinin ilk maçında Beşiktaş'ı mağlup eden Abdullah Gül Üniversitesi'nde coach Ayhan Avcı, henüz biten bir şey olmadığına vurgu yaptı.
İki takımın da iyi mücadele ortaya koyduğuna dikkati çeken Avcı, "Henüz bitmiş hiçbir şey yok. Birinci yarıyı iyi bitirdiğimizi düşünüyorum. Güzel bir maç olduğunu düşünüyorum. 11 sayılık fark bizim sadece son 1,5 dakikadaki topu paylaşıp şut bulmamızın sonucunda oldu. Aslında 11 sayılık farkın olduğu bir maç yoktu. İstediğimiz şeyleri yapamadık, çok daha farklı şeyler planlamıştık ama beceremedik. İstanbul'da daha akıllı oynamamız lazım. İyi bir ikinci maç olacağını düşünüyorum" diye konuştu.
İlgili Haberler
ÇBK Mersin Kadınlar Eurocup şampiyonu...
Galatasaray ilk raundu farklı kaybetti
Galatasaray yarı finalin ilk maçını farklı aldı
Galatasaray Çağdaş Factoring yarı finalde
Kadınlar Eurocup'ta 2.hafta tamamlandı
Kadınlar EuroCup?ta gruplar belirlendi
FIBA Kadınlar EuroCup'ta Play-Off Son 16 Turu eşleşmeleri belli oldu
Yorumlar (0)