Ataman: Türk oyuncularımızın katkısı çok önemliydi
THY Euroleague'de Khimki'yi farklı geçen Anadolu Efes'te başantrenör Ergin Ataman mücadeleyi değerlendirdi.
Ataman'ın değerlendirmesi şöyle: "İlk çeyrekte Shved çok aktifti, Doğuş'u onu savunmak için oyuna aldıktan sonra Khimki'nin skor bulmasını engelledik. Shved onların hücumunun kilit oyuncusu. Tempomuzu bulduk, çok iyi basketbol oynadık. Topu iyi paylaştık, benchten gelen oyuncularımız da çok iyi katkı verdiler. Özellikle Sertaç, Buğrahan ve Doğuş'tan çok iyi katkı aldık. Bu akşam çok değerli bir galibiyet aldık. Bu arada uzun bir aradan sonra bir Türk oyuncu maçın en değerli oyuncusu seçildi, bu benim için de, takımım için de çok önemli. Türk oyuncularımızın katkısı çok önemliydi, Sertaç en değerli oyuncu oldu, Buğrahan hücumda, Doğuş savunmada çok iyi katkı verdi. Bu, galibiyet kadar önemli bu akşam için."
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)