Ataman: Sanki Madrid'e turistik gezi için gelmiş gibiydik
THY Euroleague'de yeni sezona Real Madrid mağlubiyetiyle başlayan son şampiyon Anadolu Efes'te başantrenörü Ergin Ataman mücadeleyi değerlendirdi.
Ataman'ın değerlendirmesi şöyle: "Maçı ilk çeyrekte kaybettiğimizi düşünüyorum. Performansımız korkunçtu. Uzun zamandır takımımın bu kadar kötü bir ilk çeyrek performansı olduğunu hatırlamıyorum. İlk çeyreği 6 top kaybı, 0 asist ile tamamladık. Maçı 47-23 ribaunt farkıyla bitirdik. Sanki Madrid'e turistik gezi için gelmiş gibiydik. Real Madrid ise bizi yenmek için hazırdı. Maçla ilgili yorumum bu. İlk çeyrekte 32 sayı verirseniz rakibe, oradan maçı çevirmek çok zor. Real Madrid'i tebrik ediyorum. Bizim için kötü bir başlangıç oldu."
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)