Ataman: Sahada Golden State Warriors olsa bile kazanamazdı
THY Euroleague Play-Off serisinde deplasmanda Barcelona Lassa'ya kaybeden Anadolu Efes'te Baş Antrenör Ergin Ataman değerlendirmede bulundu.
Ataman'ın değerlendirmesi şöyle: "Soyunma odasına girdiğimde oyuncularımdan hiç birinin ciddi bir sakatlığı olmadığını gördüğüm için çok mutluyum. Bu akşam bu sahada Golden State Warriors bile olsa kazanamazdı. Ne olursa olsun, bu sezon Euroleague'de en iyi basketbolu oynayan takım olduğumuzu düşünüyorum ve İstanbul'da da basketbolumuzu oynayacağız."
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)