Ataman: Kazanmanın bir yolunu bulduk
THY Euroleague'de finale yükselen Anadolu Efes'te Başantrenör Ergin Ataman mücadeleyi değerlendirdi.
Ataman'ın değerlendirmesi şöyle: "Maça çok iyi başladık. Micic'in harika organizasyonuyla Beaubois ve Simon üzerinden sayılar bulduk. Ama son çeyrekte işler değişti. CSKA Moskova stratejisini değiştirdi ve Clyburn ile Hackett üzerinden teke tek hücum kullandılar. Clyburn'ü durdurmakta çok zorlandık, her seferinde bitirmeyi başardı. Yorulduk ve çok sayıda top kaybı yaptık. Kenardan gelen oyuncularımız da bu çeyrekte hatalar yaptı ve stres yaşadık. Ne olursa olsun, bu bir yarı final ve kazanmanın bir yolunu bulduk."
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)