Ataman: Çok erken kutlamaya başladık
THY Euroleague Play-Off serisi üçüncü maçında Real Madrid'e kaybeden Anadolu Efeste Başantrenör Ergin Ataman mücadeleyi değerlendirdi.
Ataman'ın değerlendirmesi şöyle: "Real Madrid'i tebrik ederim. Son dört dakikaya kadar maçı kontrol ettik ama rakibimiz hiç pes etmedi. Llull, son çeyrekte zor şutları soktu. Hücumda son 3-4 dakikada panik yaptık. Belki de öncesinde çok erken kutlamaya başladık çünkü normal oyunumuzu oynamayı bıraktık ve boş şutlar kaçırdık. Bu bölümde uzun forvetlerimiz ve Larkin şutları kaçırdı. Larkin, bugün 1/7 ile üçlük attı. Son beş dakikada her konuda hata yaptık, her şeyi kaçırdık ve Real Madrid tüm üçlüklerini sokup kazandı. Onları tebrik ederim. Seri şu an 2-1'e geldi. Kolay bir seri değil. Perşembe günü daha iyi bireysel performanslar göstermeye çalışacağız."
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)