Ataman: Bu oyuncular herkesin gururu oldu
ING Basketbol Süper Ligi'nde sezonu şampiyon tamamlayan Anadolu Efes'te Başantrenör Ergin Ataman değerlendirmede bulundu.
Ataman'ın değerlendirmesi şöyle:"Müthiş bir sezon geçirdik. Oyuncularımla gurur duyuyorum. Sadece tek bir maç kaybettik, normal sezonda Afyon deplasmanında kaybettik. Onları kutluyorum. Play-Off'ta da serileri maç kaybetmeden geçtik ki, finalde bir Euroleague takımıyla karşılaştık. Bize destek olan herkese çok teşekkür ediyorum. Bu oyuncular herkesin gururu oldu. Euroleague şampiyonluğundan sonra bu takım mücadele etmez deniyordu ama Türkiye Ligi şampiyonluğu da bizim için çok önemli. Umuyorum önümüzdeki sezon aynı takımla, aynı hedeflerle yola devam edeceğiz."
İlgili Haberler
Erokspor, Ufuk Sarıca ile yeniledi
Bahçeşehir Koleji 3 yabancısıyla devam ediyor
Alimpijevic: Kahramanlarımla gurur duyuyorum
Jasikevicius: Maçın genelinde çözüm üretemedik
Beşiktaş finalde servis kırdı
Erokspor'dan Aliağa Petkimspor'a
Fenerbahçe Beko Ignas Sargiunas ile anlaştı
Yorumlar (0)