Ataman: Biz de Barcelona'da kazanmak için sahaya çıkacağız
THY Euroleague Plkay-Offf serisi ikinci maçında Barcelona Lassa'ya evinde kaybeden Anadolu Efes'te coach Ergin Ataman mücadeleyi değerlendirdi.
Ataman'ın değerlendirmesi şöyle: ?İlk yarıda kendi normal tempomuzu bulamadık. Özellikle içeride Tomic ve Singleton?ı çok iyi kullandılar. Tempoyu artırmayı başaramadık ve kendi hızlı oyunumuzu oynayamadık. Üçüncü çeyrekte oyunun kontrolünü elimize aldık ve 6-7 sayı öne de geçtik ama sonrasında yorulduk. Bugün iki uzun ile oynamayı istemedim, Singleton ve Smits ile oynuyorlar, bunun için dört numarada Moerman?ı 40 dakika oynattık. Sezon içinde üç sayılık atış yüzdesi % 27 olan Hanga?nın bugün beşte üç atması yani % 60?lık üç sayı yüzdesi bizim için sürpriz oldu. Son dakikalarda çok atış kaçırdık. Ev sahibi avantajımızı kaybettik. Seri 1-1'e geldi. Onlar bizi burada yendi, biz de Barcelona?da kazanmak için sahaya çıkacağız.?
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)